ANNA MANSO_Ens visita una autora

ANNA MANSO
L’Anna ha captat l’atenció del nostre alumnat des del primer moment.
Ha contestat totes les preguntes que tenien preparades.
Com si fos una butxaca màgica, portava una caixa d’eines d’on ha tret:

UN BANYADOR. I per què? Doncs la resposta és perquè s’ho passa “bomba” escrivint com quan et tires a la piscina.

UNA CANYA. I per què? Per anar a la cerca d’informació que li cal. Ha recomanat que es parli amb els avis com una font inesgotable d’informació i saviesa.

UN VENTALL. Perquè a vegades les idees no arriben i convé airejar-se.

I un quants objectes més que podeu demanar als vostres fills/es.

Aquesta visita ha estat gràcies a la participació de l’escola al programa “Autors a les aules”
Els llibres que han llegit els/les nostres alumnes són:

A 2n:

• “La llista d’aniversari” Barcelona: Editorial Cruïlla. Col·lecció El vaixell de vapor. Sèrie blanca.

A Cicle mitjà:

• “Amics monstruosos” Barcelona: Editorial Animallibres.

A Cicle superior:

• “Leandre, el nen horrible” Barcelona: Editorial Cruïlla. Col·lecció El vaixell de vapor. Sèrie taronja.

Les propostes de lectura són del programa: EL GUST PER LA LECTURA

ÀLBUM DE FOTOS