ACTIVITATS PRO-COLÒNIES CICLE SUPERIOR 2016/17

Aquest curs escolar els pares i mares de Cicle Superior han organitzat una súper LLUMINETA per tal de recollir fons per les colònies al Delta de l’Ebre.

La iniciativa es va posar en marxa com a tret de sortida a la FIRA DEL TAST i en finalitzar el trimestre pares, mares i alumnes ja havien aconseguit vendre’n totes les participacions.

29441991583_c40d0a8069_c

29444766823_f1f7b7fbbb_k

El dijous, 22 de desembre es va fer entrega de la panera al guanyador: Òscar Servan de Ripoll.

img_7123-1

Hem recollit 2.708,01€. Felicitem a les famílies organitzadores i a tothom per la vostra participació.

Us anirem informant en aquest espai web de les COLÒNIES AL DELTA DE L’EBRE i a les sessions de tutoria del 2n trimestre valorarem aquesta acció.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS I TOTES!