6è_LES VACUNES ENS AJUDEN?

Enguany ens hem iniciat en la metodologia del treball per projectes.

Arrel de l’administració de les vacunes als/les alumnes de sisè ens van sorgir un munt de preguntes.

A través d’aquest interès inical, per part de l’alumnat, ens van aparèixer un munt de lletres barrejades i amagades a dins de l’aula i pel passadís que ens van permetre elaborar una frase: ” Les vacunes ens ajuden?”

Aquesta ha esdevingut la nostra pregunta/repte i ara estem portant a terme un seguit d’accions per tal d’avançar en la nostra investigació per poder donar resposta a dita pregunta/repte.

Una d’aquestes accions és l’elaboració d’un formulari per tal de saber quin nivell de coneixements en tenim tota la comunitat educativa, per posteriorment treballar amb les dades obtingudes.

És per aquest motiu que us demanem la vostra col·laboració i que posteriorment (ja us avisarem en el seu moment) passeu per l’escola per veure’n el producte final de tota la nostra investigació.

Moltes gràcies per la vostra participació!

Alumnes i mestres de sisè.