1920 COLL BARDOLET CONNECTIONS PROJECT

El Projecte d’Art d’aquest curs escolar està dedicat a estudiar la vida i l’obra del pintor de Campdevànol, Josep Coll Bardolet.

Tota l’escola, des de P3 fins a 6è estem fent aquest projecte de manera global, amb la participació de moltes àrees de coneixement: hi estem treballant des d’Educació Visual i Plàstica, català, coneixement del medi, música, matemàtiques, anglès.

Des d’aquest article volem compartir activitats, sortides i experiències relacionades amb els coneixements i aprenentatges que anem fent al llarg del curs per aconseguir els objectius proposats: CONÈIXER LA VIDA I L’OBRA DE JOSEP COLL BARDOLET.

Fundació Coll Bardolet a Valldemossa                      Pinacoteca Coll Bardolet de Campdevànol

COLL BARDOLET ART WORKSHOPS:

Educació Infantil  Àlbum de fotos

Educació Primària:    ART CI photos     ART CM photos     ART CS photos

SORTIDES A CAMPDEVÀNOL, poble natal del pintor:

Cicle Superior. Photos.

Cicle Inicial. Article al nodes de l’escola

WOMEN PAINTERS CONNECTIONS:

Imma Mudarra creative workshop with pupils in the Superior Cycle. Photos. A Ripoll, amb motiu de la seva exposició artística, vam poder experimentar amb l’art a partir de les sensacions viscudes, de les obres de l’artista des d’una mirada diferent -visor- a la que estem acostumats i amb el material divers de què disposàvem. Una experiència molt interessant!

A Cicle Superior hem exemplificat i comentat les dificultats de les dones artistes en diferents èpoques i hem comparat alguns quadres de flors amb els de Coll i Bardolet; concretament:

Clara Peeters (Museo del Prado): Bodegó amb flors, copa de plata dorada, ametlles, ...

Georgia O’Keeffe (Museo Thyssen-Bornemisza): Lliri blanc núm. 7

ART IN QUARANTINE: Mostra de treballs dels alumnes d’Educació Primària realitzats -durant el confinament- amb materials reutilitzats i/o amb eines TIC, a partir d’obres de Josep Coll i Bardolet.