1718 CuEmE – Valoració i clausura de la cooperativa TOYS OF BISAURA

Diploma de participació

Estem arribant a final de curs i, per tant, també arriba el moment de tancar la nostra cooperativa TOYS OF BISAURA. Àlbum fotogràfic

Podeu veure la fitxa de la Cooperativa TOYS OF BISAURA al web de la Diputació de Barcelona, amb les notícies que hi hem publicat.

Estem treballant per decidir l’activitat lúdica que farem tots plegats i fer la donació del 10% dels beneficis a l’Associació Osona Contra el Càncer.

Dimecres vinent dia 13 de juny tindrem la visita de l’alcaldessa Rosa Vestit que farà la clausura oficial de la cooperativa.

A l’escola ja hem fet la valoració (formulari) individual com a alumnes i també com a grup de cooperativistes.

Demanem als pares i mares que pugueu fer la vostra valoració responent aquest formulari abans de divendres dia 15 de juny. Us ho agraïm per endavant!

1. Janna Provins i Pujolriu.

Em va encantar fer la cooperativa, tant de bò la pogués continuar.
    Però ja era hora que la finalitzem, perquè acabàvem el curs.
    Vaig estar molt contenta quan tots nosaltres li vam donar a la mare d’en Lluís els diners de la ONG a Osona Contra el Càncer.
    Perquè a mi m’agrada ajudar a les altres persones a que també estiguin contentes.
    Aquest any amb la cooperativa que hem fet nosaltres, hem tingut molta feina perquè si volem fer bé les coses cal tenir feina per millorar-les.

2. Guillem Verdaguer

A mi em va agradar molt perquè vaig aprendre a respectar als altres i ajudar-nos. I em va agradar molt que ens compressin tantes coses
    i jo voldria que l’any que ve aquesta escola seguíssim fent el cueme.

Bones vacances a tothom

1. Núria Viñas

Moltes gràcies, Guillem, pel teu comentari!
      El respecte per les persones i el suport que ens puguem donar és molt important!

Que passis també un molt bon estiu!