1718 CuEmE – Parada de venda de productes

Àlbum fotogràfic.

El dia 23 d’abril, la cooperativa TOYS OF BISAURA,  vam fer una parada a la plaça Bisaura de Sant Quirze de Besora.

Vam posar a la venda tots els nostres productes elaborats.

A les 9 del matí vam començar a muntar les taules, ja que la carpa ja estava muntada, i vam posar tots els productes exposats a sobre la taula.

No va venir gent fins aproximadament a les 11:00.

Ens vam repartir en dos grups, uns estaven a la parada i els altres demostraven com és feien servir i cada mitja hora ens anàvem canviant.

Van venir als nens d’infantil a veure la parada i desprès tota l’escola a fer la rua de Sant Jordi.

Vam vendre molt.

Vam plegar a les 13:00.

1. Núria Bragulat Cabana

A mi em va agradar molt fer aquesta parada per sant Jordi i el divendres següent que venia. Els dracs que vàrem fer van tenir molt d’èxit i jo crec que vam guanyar molts diners.

2. Janna Provins Pujolriu

El dimarts no vam vendre a primera hora però cap a les onze del mati vam vendre molt.
    Després van venir tots els alumnes de l’escola.
    El divendres vam tenir molts pocs productes perquè el dimarts vam vendre quasi tot, però encara que el divendres no vam vendre gaire, una mica sí.
    No ens van sobrar productes.
    A mi em va agradar molt fer la parada.
    El que importa és que vam treballar en equip, tots plegats.