Jornada Canvi Climàtic

Trobada d’intercanvi d’experiències d’escoles verdes de les comarques d’Osona i el Ripollès.
Tres alumnes de sisè, delegats d’escoles verdes, i dues mestres van assistir a la jornada per presentar el projecte d’escola “de Font en Font” i explicar, amb més detall, l’activitat de Cicle Superior a la font de l’Espadaler.
Després de la rebuda i presentació, feta per membres del Consorci de la Vall del Ges Orís i el Bisaura, el Parc del Castell de Montesquiu i Generalitat de Catalunya, es va iniciar una conferència sobre “El canvi climàtic”, xerrada a càrrec de Salvador Samitier, Cap de l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic.

16_17_EV_canvi climàtic