EMPRENEDORIA 18/19 BISAURA COOP

Projecte d’emprenedoria, cooperativa, prototips, venda de productes…

De ben segur que, els pares i mares i dels alumnes de cinquè, porten un temps escoltant aquestes paraules a casa. Doncs aquestes, tenen a veure amb un dels projectes de centre que es desenvolupen en aquesta escola. És el programa de cultura emprenedora a l’escola. Un projecte per desenvolupar l’autonomia i la participació dels alumnes a partir de la creació d’una cooperativa gestionada pels alumnes de 5è.

Aquest programa forma part de les actuacions educatives de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Quirze de Besora i compta amb l’assessorament de tècnics del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura.

Degut a la natura d’aquesta activitat, emprenedoria es treballa de manera transversal en les diferents hores de classe. Això si, té una hora i mitja semanal assignada dins dels horaris dels nostres alumnes.

Aquí teniu el nostre PADLET, un mur que us permetrà veure quina és l’evolució de les fases d’aquest projecte, amb imatges d’alguns dels moments més importants que estem visquent.

Us convidem a participar en el TALLER DE CREATIVITAT, a càrrec de Maria Batet, adreçat a les famílies per tal de compartir estratègies entre l’escola i la família. Els espais que fomentin l’intercanvi d’opinions ens ajuden a millorar l’acció educativa a l’escola i a casa.