TALLERS PROGRAMEM 2.0

SCRATCH JUNIOR AMB TAULETES

Aquesta setmana ja hem començat el tallers “Programem 2.0”. Els alumnes de CI i CM han treballat amb l’Scratch Junior amb  tauletes i han creat històries que aniran completant. Els més grans han treballat amb l’Scratch on line utilitzant els Chromebooks i també han anat experimentant amb els diferents blocs per programar l’animació que vulguin fer.

tac-2_opt tac_opt

SCRATCH ONLINE AMB ORDINADOR

Es tracta d’un taller trimestral per als alumnes de cicle mitjà en què fan petites animacions guiades i van aprenent a utilitzar els diferents blocs de programació Scratch: moviment, color, so i altres efectes.