SORTIDA A RIPOLL

Els  alumnes de 3r i 4t hem fet la sortida a Ripoll:

• Visita al Monestir: observació i interpretació de la portalada, antiga església i necròpolis excavada, tomba de Guifré el Pelós i claustre.
  • Visita a l’scriptòrium i taller d’escriptura medieval .

Amb aquestes activitats completem el tema d’introducció a l’època medieval que havíem començat amb el projecte Ramon Llull i el projecte Castell.

Entre una visita i l’altra, alguns alumnes han pogut entrar a veure l’exposició de malbaratament alimentari que hi ha aquests dies a Ripoll.

El dinar i l’esbarjo l’hem fet en una sala que ens han deixat ja que el temps no ha estat gaire bo,però ens ho hem passat molt bé fent diferents jocs.

1617 CM RIPOLL

FOTOS SORTIDA RIPOLL

Acabem el tema de l’època medieval amb una foto de tots els personatges.

1617 CM 4t Medi

Hecho con Padlet

1. Griselda

A mí m’ha agradar molt la sórdida.
    Bem apendra a escriture amb plomes, a una esgrlsia antarrada amb parsones anterrades a fins. Tumbe moltes més coses pero ara no o asplicare tot per que no acabaría maíz.