4t PRESENTACIÓ

Aquest curs a la classe de 4t som 19 alumnes, ha marxat una nena i ha arribat un nen. La majoria vivim a Sant Quirze de Besora. La nostra tutora es diu Pili Salamanca.

Estem a l’escola Segimon Comas, treballem i ens esforcem per aconseguir els nostres objectius de millora

Cada curs anem millorant més el nostre aprenentatge. Fem diferents projectes i ens ho passem molt bé amb els amics. Cadascú de nosaltres fem uns treballs diferents I al·lucinants.

A la majoria de nosaltres ens agrada molt fer educación física. Ens comuniquem bé entre nosaltres i ens ho passem molt bé.

Tenim els horaris ben programats i això ens va molt bé. De moment no hem fet gaires coses, però ja veiem que en farem moltes.

Jo crec que hauríem de millorar el nostre comportament en algunes classes.

Un objectiu que volem aconseguir és millorar el nostre comportament en algunes classes.