TALLERS 2! Segon trimestre

Continuem amb els tallers 2!

Aquest segon trimestre cada grup ha canviat de taller.

Us fem un petit record dels tallers.  Hi ha el taller d’hort, en el que es treballa com es porta a terme l’hort, què s’hi planta i quan, relacionant l’activitat amb pràctiques d’escriptura i lectura de llibres temàtics relacionats amb el taller.  El segon taller és el de creació d’històries, en el qual s’aprèn a elaborar una petita història, al Drive, on els protagonistes són els propis alumnes.  El tercer és d’Scratch, en el que totes i tots els alumnes s’inicien en aquesta programació.

Aquí us deixem els enllaços als àlbums dels tres tallers fets el  segon trimestre.

Àlbum Scratch

Àlbum El nostre hort de la tardor a la primavera

Àlbum creació d’històries