PROJECTE D’ESCOLA: “L’ORIGEN DE LA VIDA”

Hola famílies!

Com ja sabeu aquesta setmana a 1r B hem començat el projecte d’escola sobre L’origen de la vida.

Dilluns, tornant del pati ens vam trobar amb un personatge ben estrany a l’aula, en Potu. Ens portava aquest missatge:

Així doncs, vam baixar al parc i vam trobar les pistes que en Potu ens va dir que havíem de buscar. Vam veure que eren paraules i imatges. Vam pujar a la classe, vam ordenar les paraules i les imatges i el resultat va ser una pregunta d’allò més curiosa:

Ara ens toca investigar per tal de poder contestar aquesta pregunta amb arguments.

Durant aquesta setmana hem fet hipòtesis sobre aquesta pregunta i, també, ens hem fet moltes preguntes que haurem d’anar contestant mica en mica.

Us deixem un recull d’imatges sobre el nostre treball a l’aula que anirà creixent a mesura que anem avançant en el projecte. Esperem que en gaudiu molt!

Per veure les imatges premeu AQUÍ.