Teatre en anglès a Tarragona

El dia 6 d’abril els i les alumnes de CM i CS de la ZER Atzavara vam anar a veure una obra al teatre Metropol de Tarragona. Aquest era una obra especial perquè era en llengua anglesa.

L’obra va ser Billy Banjo. Billy és un noi que viu amb la seva dona als estats units i al que no li agrada massa treballar. Són una parella que viuen en la pobresa. Al Billy li agrada molt tocar el seu banjo i sempre somia en ser com la seva superestrella preferida la Sussie Stardust, una cantant de rock que toca la guitarra elèctrica i omple escenaris allà on va. La dona del Billy, cansada de viure en la pobresa i no poder arreglar les coses trencades de la seva casa li posa un ultimàtum al Billy perquè aconsegueixi 1000 dollars. Si no assoleix aquest objectiu la seva dona marxarà i es quedarà sol. L’obra ens mostra tot allò que el Billy ha de fer per obtenir aquests diners.

És una obra on es treballa molt el vocabulari en anglès, els actors interactuen amb el públic i és bastant divertida. Als alumnes els hi va agradar força i, tot i que alguns no van entendre massa bé la llengua anglesa, el fet d’haver-lo treballat amb anterioritat a l’aula els va ajudar a saber que és el que anava passant.

Després de l’obra ens vam dirigir a l’espai que hi ha al costat de l’amfiteatre romà i vam estar esmorzant i gaudint d’estona d’esbarjo amb els nostres companys de la resta d’escoles de la ZER.

Aquí teniu algunes fotos del nostre dia.