CLEAN-UP CAMPAIGN!

Hello dear students!

Aquí teniu un vídeo-resum de la campanya de recollida de brossa pels carrers del poble de Nulles, la CLEAN-UP CAMPAIGN que vam organitzar des de l’escola, com moltes d’altres escoles amb les que ens comuniquem a través del projecte eTwinning.

I, atenció… tot i que ara no podem sortir al carrer a fer més accions per ajudar al planeta, també ho podem fer des de casa… Com ho podem fer? Doncs, per exemple, reutilitzant alguns envasos per fer manualitats….

Aquesta només és una idea. I vosaltres, en teniu d’altres?

Com podem ajudar al planeta des de casa?

Si teniu idees i propostes, ens encantarà que les compartiu! Podeu escriure-les als comentaris d’aquest artícle!  ↓ ↓ ↓ ↓