7a Xilofonada poètica

Els alumnes de cicle mitjà de la ZER Atzavara van participar en la 7a Xilofonada poètica el passat 19 de febrer de 2020 al Centre Cultural Municipal de Valls. En aquesta edició, el llibre escollit ha estat Zoo de paraules, de Ramon Besora. Rosabel Bofarull, responsable del projecte, ha versionat vuit poemes del llibre i són els que es podran escoltar al concert.

Felicitem a tots els alumnes, la mestra de música de la ZER (Raquel Francès Pérez), docents i famílies pel seu esforç, per la tasca realitzada i per la seva implicació i energia. El resultat ha estat un èxit total!!