2n PREMI de natura Maria Murtra

Ens complau anunciar que l’escola ha estat premiada amb el 2N PREMI pel concurs de Natura Maria Murtra, relacionat amb el medi ambient a l’Alt Camp. El curs passat l’alumnat d’Infantil va viure una preciosa experiència quan van trobar granotes vives a la piscina del poble i van decidir que les havien de salvar, però… com ho farem? on les deixarem? què necessiten per viure?

Moltes preguntes i molts descobriments!

El proper dimecres 22 a les 17:30h l’alumnat de 1r, que el curs passat estaven a I5, presentaran el treball a l’entrega de premis que tindrà lloc al Pati de Sant Roc, a Valls.