Sortida al Corral de Neri

Avui, l’alumnat d’educació infantil i de primer cicle de primària, amb l’acompanyament de les tutores, hem anat d’excursió.

La sortida s’ha dut a terme al Corral de Neri (El Catllar). Allí hem passat tot el dia. Hem pogut gaudir de la natura, acariciar els animals, donar-los menjar, passar estona amb ells, entre d’altres… i aprendre moltes coses. També hem anat amb carro i, fins i tot, hem conegut a l’ovelleta Neri.

Després de dinar hem jugat una estona al parc i hem fet una tarda lúdica pujant a la tirolina, entrant al laberint, als saltadors, o a la selva parc.

Hem arribat a l’escola ben cansats. Gràcies als monitors i monitores.

Si voleu veure com ens ho hem passat de bé aprenent i gaudint, feu clic aquí.