Descoberta de l’entorn

Aquest dimecres 11 de maig, els i les alumnes d’educació infantil vam fer una sortida de descoberta de l’entorn. Un dels objectius era recollir plantes aromàtiques, per posteriorment fer-ne un saquet d’olor per prendre a casa. A més, vam investigar diferents insectes que anàvem trobant pel camí amb una lupa.

Agrair la col·laboració de dues mares de l’escola que van poder assistir de forma voluntària a la sortida. Esperem realitzar-ne moltes més i que les famílies us pugueu apuntar.

Si voleu veure com s’ho han passat de bé recol·lectant plantes, jugant i fent les activitats, cliqueu en aquest enllaç.