Un petit resum de la VI Trobada lietrària

Feu clic AQUÍ per veure un breu resum de les activitats que van realitzar els nens i nenes de tota la ZER a la IV Trobada literària, que aquest any va tenir lloc a Alió.

Cada cicle va trobar-se amb els companys i companyes de les altres escoles per realitzar diverses activitats! Va ser un matí genial i ens ho vam passar molt bé! Per acabar, ens vam reunir tots, alumnes i mestres, per gaudir d’un espectacle de màgia de les mans del Mag Albert que ens va deixar a tots i totes bocabadats! Va ser extraordinari!

CICLE INICIAL

NENS I NENES D’INFANTIL

TOTA LA ZER A L’ESPECTACLE DE MÀGIA!