Un tastet de la trobada literària

Avui, divendres 4 de juny, ha tingut lloc a l’escola l’últim acte de la trobada literària: l’actuació per part de “Vivim del cuentu” sobre el llibre Sant Jordi a la cova del drac.

Tot i que l’actuació anava dirigida als alumnes d’Infantil, finalment han pogut assistir tots els alumnes de l’escola, tant d’infantil com primària, mantenint distàncies entre grups i gaudint d’un matí diferent i divertit. Ha estat tot un èxit i ens ho hem passat d’allò més bé, nenes, nens i mestres! A més, els hem demanat que ens firméssin el conte i així ho han fet, qué amables!

Tot seguit, hem esmorzat i gaudit d’un temps al pati i, finalment, els alumnes d’infantil hem acabat el matí amb la visualització d’un vídeo sobre el procés de creació del conte de Sant Jordi per part de les quatre escoles de la ZER, que s’ha fet de forma col·laborativa.

Aquí us deixem algunes fotos del matí d’avui!

I aquest és el vídeo de la realització del conte col·laboratiu. A més, hem aprofitat per treballar LA RIMA per crear el text del conte. Si no ho pots visualitzar, fes clic AQUÍ