Tallers Halloween

La festa de “Halloween” d’aquest any va estar molt entretinguda. Els i les alumnes van fer diferents tallers ubicats per tota l’escola en grups internivells. Així els més grans de l’escola acompanyaven i ajudaven als més petits a moure’s per tots els tallers i a fer cada un dels tallers.

Tots els i les alumnes van poder gaudir de tallers com: pintacares, taller de ball de Just Dance, un taller de fer garlandes terrorífiques, un taller de dibuix i pintura i un de creació de monstres.

Aquí teniu algunes de les fotografies que vam fer aquella tarda i a la nostra English Teacher que es va pintar perfectament per a l’ocasió.

També teniu fotografies de la preparació del mural que els alumnes de cicle superior van fer servir com a teló de fons per tal de fer el seu teatre en anglès.