Sortides del 1r trimestre!

Aquestes són les sortides que s’han dut a terme durant aquest primer trimestre:

VISITA A LA TÀRRACO ROMANA – Cicle Mitjà

El passat dimecres 6 de novembre l’alumnat de 3r i 4t de la ZER ATZAVARA van anar d’excursió a Tarragona a visitar la Tàrraco Romana. Van  veure la maqueta on ens van explicar coses molt interessants com, per exemple, que els romans enterraven els morts als costats dels camins o l’existència d’un llac subterrani. Després d’això van anar a passejar per la muralla. En acabar van anar al Pretori i van pujar a la terrassa de la torre de l’emperador. Per acabar el dia van anar a dinar al parc de les granotes i van observar l’amfiteatre des de fora perquè està tancat per obres.

VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA – Cicle Superior

El passat 19 de novembre de 2019 els alumnes de Cicle Superior de la ZER van fer una sortida a Barcelona on van visitar el Parlament de Catalunya i El Born.

VISITA AL PORT DE TARRAGONA I EL PONT DEL DIABLE – Cicle Inicial

El passat dimecres 9 d’octubre, l’alumnat de cicle inicial de la ZER Atzavara van anar d’excursió al port de Tarragona. Van visitar la llotja, on els van explicar com es pesca, quin peixos i animals pesquen (peix espasa, sardina, calamars, gambes, pop, sípia, lluç…) , en quina part del mar es troba cada peix, què mengen i com és el seu cos. Després van pujar en una golondrina i van sortir a navegar.

A la tarda van fer caminant  la ruta vermella per arribar al pont del diable, on els hi van explicar la llegenda. Per últim van creuar el pont.