Sortida dels alumnes de CS a Valls

El dijous 7 de març, els alumnes de Cicle Superior de la ZER Atzavara ens vam desplaçar fins a Valls per veure l’obra de teatre en anglès “Treasure Island”, en llengua anglesa. Els alumnes van participar durant l’espectacle i van mostrar-se captivats per la trama de la història, la qual ja s’havia treballat a l’aula amb les mestres d’anglès de cada escola. Després d’esmorzar, vam anar a l’Institut Serra de Miramar per realitzar diversos tallers preparats per estudiants del mateix institut. Alguns d’aquests tallers van ser: robòtica, art and motion, ciències, i anglès.

Obra de teatre en angles: Treasure Island. La Martina surt com a voluntària a l’escenari.

Taller de ciències

Taller de robòtica