Simon i Coll i Caves Blancher

La classe de Cicle Inicial de l’escola Sant Sebastià de Nulles hem estat els encarregats de redactar la notícia de la sortida a Sant Sadurní d’Anoia per al diari el Vallenc. Vam realitzar el redactat a partir de la tècnica de grups cooperatius i redactar la notícia ens ha ajudat a estructurar l’ordre del temps ordenant les diferents activitats que vam realitzar durant aquell dia.

Us deixem unes fotografies tant de la sortida com del redactat conjunt de la notícia i la notícia per al Vallenc:

El passat dimarts 17 de maig els nens i nenes de cicle inicial de les quatre escoles de la ZER Atzavara vam realitzar una sortida a la fàbrica de xocolata Simon i Coll i a les caves Blancher a Sant Sadurní d’Anoia.

A l’arribar a Sant Sadurní, vam esmorzar. Per començar, vam mirar una petita pel·lícula de Simon i Coll i, després, vam observar el procés d’elaboració de la xocolata. També, vam fer un tastet de les diferents xocolates: negra, amb llet i blanca.

Quan vam acabar de visitar la fàbrica, ens vam dirigir a les caves Blancher i la guia ens va ensenyar les diferents ampolles de cava que hi havia i les respectives màquines per elaborar el cava.

Finalment, al migdia vam dinar i jugar al parc situat a les caves Blancher. Novament vam agafar l’autobús per tornar a les diferents escoles de la ZER.

Classe de Cicle Inicial de l’escola Sant Sebastià (Nulles)