Robòtica LEGO

El Reis Mags ens van portar uns kits de robòtica LEGO!! En total en tenim 5 i ja hem començat a muntar i programar… Han treballat amb els kits tot l’alumnat des de P5 fins a 6è. Han fet un ventilador, un satèl·lit i un robot explorador. Les propostes són les mateixes per a tots i s’adapta el nivell “d’evolució”. Així, per exemple, l’alumnat de P5 han fet girar el ventilador i els dels cursos més alts l’han fet girar en els dos sentits, han fet que anés augmentant de velocitat progressivament, etc.

La robòtica i la programació ens aporten, a més a més d’una dosis extra de motivació, competències lógico-matemàtiques, treball en equip, creativitat, aprenentatge basat en problemes, etc.