Molta diversió a la sortida al Cosmocaixa!

El passat dimecres dia 26 de febrer de 2020 els nens i nenes d’Educació Infantil de l’Escola Sant Sebastià, juntament amb l’alumnat d’educació Infantil de les altres escoles de la ZER, van visitar el museu Cosmocaixa de Barcelona.

La visita va constar de dues parts, una primera en que van poder gaudir de les exposicions del museu, com el bosc inundat o la sala Univers, i una segona part en que es van realitzar el taller Click.

Ens ho vam passar d’allò més bé! I vam donar resposta a preguntes com…per què reflecteixen els miralls?, per què els vaixells no s’enfonsen?, com s’aixeca un hipopòtam?… i moltes altres qüestions a les que els infants van donar resposta a través de la manipulació i l’experimentació amb diversos aparells i materials.