Lectura dels grans per als petits – La maleta

Com cada dimecres, cap a les 11 del matí, la classe de l’Univers ens juntem per fer una videotrucada.
Aprofitem per veure’ns les cares, preguntar dubtes de les activitats, contar-nos el que estem fent a casa i fem moltes propostes per a la setmana següent.

Algunes de les propostes que estem duent a terme són:
– Mostrar la zona verda que tenim a casa (l’hort o jardí) i explicar-la.
– Confeccionar el nostre alfabet, anotant les nostres qualitats, aficions o llocs especials.
– Preparar lectures per als petits de l’escola
– Reptes i manualitats
– …

Avuí ens ha tocat un gran repte!! Fer una lectura conjunta d’un conte per als mes petits de l’escola, però amb la dificultat de cadascú estar a casa seva.

La setmana passada ens vam repartir el text del conte La Maleta de Núria Vives, i durant la setmana l’hem preparat. Cadascú tenia que estar pendent de saber darrera de quin company li tocava llegir, activar el micro, fer la lectura i silenciar altre cop el micròfon, per tal que s’escoltés sol a l’alumne que havia de llegir.

El resultat aquí el teniu!!! (Després d’un petit procés d’edició??…)

Per a ser el primer cop que ho hem fet… Com ens ha quedat?