L’Anna ens diu unes paraules!!

Mireu quina sorpresa us deixem avui!! L’Anna (del menjador) ens ha fet arribar aquest missatge per totes i tots vosaltres! Si sapigués quan la trobem a faltar… L’Anna és, sens dubte, un dels motius pels quals més trobem a faltar l’escola! La “mama” de tots durant tots els migdies. L’Anna ens cuida (a vosaltres i a nosaltres) i us ajuda a créixer i fer-vos grans! La trobeu a faltar? Podeu deixar els vostres missatges aquí sota o, si ens el feu arribar al mail de l’escola, l’hi reenviarem! VINGA, ANIMEU-VOS!!!