Instruments electrònics

Avui acabem un trimestre i un projecte. Vam començar a l’octubre assajant pel concert de la xilofonada poètica que va concloure el passat 14 de febrer. Però el projecte ha continuat ja que arrel de les melodies que vam aprendre per tocar la xilofonada, els alumnes han creat una melodia pròpia.

S’han organitzat en petits grups, han creat un instrument amb materials reciclats i s’han inventat una melodia acompanyada d’un cartell amb el títol, les notes i un dibuix.

Aquesta melodia se l’han inventat amb el xilòfon i l’han presentat als companys/es. Finalment, l’han pogut tocar al seu instrument.

Ahir a la tarda vam poder presentar el nostre projecte a tota l’escola. Vam explicar com es programa amb la placa makey- makey a través de l’scratch i vam deixar-lo tocar als nostres companys/es.

Ha estat una experiència molt enriquidora.