Feliç diada de Sant Jordi!

Tornem de les vacances amb molta energia, i no volem deixar passar un dia tan especial com avui, la diada de Sant Jordi. Tots els i les alumnes de l’escola, acompanyats pels mestres, hem agafat l’autobús de bon matí i hem anat a Valls, a esmorzar a la plaça dels Quarters i a veure les parades de llibres, roses i moltes altres coses! També hem vist el drac i hem conegut al Basilisc, una bèstia mitològica que té el cap de gall, cua de serp, cos de gripau, i ales de ratpenat! Ha estat un matí curt però intens, ens hem emocionat mirant els llibres que tan ens agraden, i finalment cada classe ha pogut escollir i comprar el llibre que més ha agradat.

I això no és tot, a la tarda s’han organitzat grups multinivell entre TOTA L’ESCOLA! Els tallers han estat de dansa (amb la cançó de la llegenda de Sant Jordi), fer una manualitat d’un punt de llibre, representar amb espases, escuts i disfresses la llegenda i, per últim, una súper biblioteca a les fosques! Ens ho hem passat molt bé i ha estat molt gratificant veure com es relacionaven els alumnes grans, mitjans i petits entre ells, col·laborant i ajudant-se en tot moment! Esperem tornar a repetir aquesta experiència!