El tió ha arribat!

Ahir a la tarda, en arribar a l’escola, uns nens i nenes ens van dir que havien vist moltes pells de mandarina a prop de l’escola. Això ens va fer pensar que era una senyal, que potser a prop hi podia haver un tió perdut, que buscava l’escola però no havia trobat el camí correcte. Per tant, vam decidir anar a buscar-lo tota l’escola junts.

Vam anar seguint el rastre de les pells de mandarina, fins que ens va portar al bosc. Allí, vam començar a buscar-lo i de sobte…. al darrera d’una pedra, es trobava el tió!!

Tots molt contents i amb el tió, el vam agafar i el vam portar fins l’escola.

La nostra feina comença ara, ja que aquests dies li donarem de menjar, per tal que ens cagui moltes coses.

Esperem que vosaltres també trobeu el tió!