DIA INTERNACIONAL DE LA DONA CIENTÍFICA

L’11 de febrer va ser el Dia Internacional de les Dones Científiques. Els alumnes de cicle superior havíem preparat un modelatge lector als seus fillols de cicle inicial. Presentant dones científiques que havien escollit per fer-ne una lectura en veu alta. Els alumnes de cicle superior van fer un treball anterior interessant per l’elaboració dels cartells: van haver d’extraure informació del text i reorganitzar-la, sent capaços de copsar les idees principals i exposar breument un missatge entenedor per als més petits.La manca d’alumnes, els confinaments no ens van permetre celebrar aquesta trobada de padrins lectora fins el 25 de febrer. Joel t’hem trobat a faltar! Els teus companys van presentar la Daphne Koller per tu. Heu fet una molt bona feina!

Van sorgir preguntes i comentaris interessants dels alumnes de cicle inicial que van escoltar amb molta espectació.

Cliqueu aquí per veure les imatges de la presentació.