La visita a la URV ha estat un èxit!

El passat dimarts dia 26 de febrer, els i les alumnes de 6é de l’escola van realitzar una sessió de robòtica als estudiants de Grau en Educació Primària de la URV, com bé us vam anunciar a l’article Flipped class.
Segons els nostres alumnes, els mestres acompanyants i el docent de la universitat,  la visita va ser tot un èxit. Els alumnes van mostrar un veritable control del que estaven explicant, la presentació va ser impecable i els estudiants universitaris van quedar meravellats amb la sessió que els van presentar.
Així doncs, des de l’escola, només ens queda donar-los l’enhorabona i dir que noves propostes amb la universitat es van plantejar pel futur.