Palau de la música catalana

El passat 2 de març les i els alumnes de cicle mitjà de la ZER Atzavara vam anar d’excursió a Barcelona. Allà vam poder gaudir de l’obra musical de Ludwig Van Beethoven. L’obra va ser molt bonica als alumnes (i a les mestres) ens va encantar. Es va fer molt curteta i molt amena de veure.

A través d’aquesta obra vam poder conèixer una mica més la figura de Ludwig Van Beethoven i vam poder veure també el Palau de la música catalana, un lloc excepcional.

Posteriorment vam anar caminant fins al parc de la ciutadella. Un parc molt gran i molt bonic on vam dinar tots junts. També vam tenir la oportunitat de compartir temps i aventures amb els nostres companys de la ZER.

En general va ser un dia molt interessant i ens ho vam passar d’allò més bé.

Aquí podeu veure unes fotos del nostre dia.