LA NOSTRA ESCOLA EN IMATGES

EL SEGUICI A L’ESCOLA

Els alumnes d’infantil van fer el seguici de l’escola amb els capgrossos de cada classe, els quals representen el bestiari de Santa Tecla. Ho van fer al ritme de l’Amparito Roca. Els més petits de l’escola s’ho van passar d’allò més bé.

Llegeix més»

Jornades fi de curs 2018-2019

Els dies 20 i 21 de juny es van realitzar les jornades de fi de curs a totes les Comunitats de l’escola. Es van entregar les orles de graduació a P5 i 6è.
Els petits van realitzar jocs d’aigua i esmorzars divertits i creatius.   A més… Llegeix més»

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Com cada any a la nostra escola hem celebrat el Certamen de lectura en veu alta i estem molt contents dels nostres alumnes. Vam celebrar l’acte el passat dijous 7 de març a la tarda.
Va ser difícil triar els nostres representants perquè tots ho feien… Llegeix més»

L’hort escolar a 5è A

Els alumnes de 5èA estem preparant les llavors pel nostre hort. Hem après on són les llavors de diferents verdures i fruites, les hem preparat per fer el planter i ara les transplantarem a torretes més grans.
Llegeix més»