LA NOSTRA ESCOLA EN IMATGES

ELS MESTRES I PERSONAL PAS TAMBÉ ENS QUEDEM A CASA.

Si vols participar amb la teva foto a aquest carrousel d’esperança, envia la teva imatge al correu fotoscolesansa@gmail.com i l’afegirem aquí perquè tots junts ho aconseguirem!!!

INFORMACIÓ OBERTURA CENTRE

Benvolgudes famílies,
Us informem de l’organització de l’obertura de la nostra escola a partir de l’1 de juny
Us recordem que l’assistència a l’escola durant el mes de juny (1 al 19 de juny) és voluntària. El curs acadèmic finalitzarà  de forma telemàtica, es continuarà enviant propostes… Llegeix més»

INFORMACIÓ GRUPS DE DIFUSIÓ

Benvolgudes famílies,
A partir d’ara la via de comunicació des de l’escola, serà a través del GRUP DE DIFUSIÓ de WhatsApp. Qualsevol avís o circular per informar-vos s’enviarà a través d’aquest mitjà. D’aquesta manera aconseguirem que la informació arribi més ràpidament a totes les famílies.
És important que tingueu en… Llegeix més»

INFORMACIÓ GENERAL PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21

Benvolgudes famílies ,
El 13 de maig comença el procés de preinscripció pel curs 20-21. Degut a la excepcionalitat del moment, la preinscripció s’ha de fer prioritàriament de forma telemàtica, però si no és possible per aquest via es podrà realitzar de forma presencial a l’escola… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA CURS 20-21

TIPUS PREINSCRIPCIÓ
Telemàtica

DATES
Del 13 al 22 de maig

SOL·LICITUD
Es realitza on-line a través del següent enllaç:

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR
–Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.***Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
–DNI de… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL CURS 20-21

TIPUS PREINSCRIPCIÓ

DATES
Dimarts 19 al divendres 22 de maig

HORARI
9:00h a 13:00h

LLOC
Escola Sant Salvador

REQUISITS
S’ha de demanar CITA PRÈVIA

COM DEMANAR CITA PRÈVIA
Trucar al telèfon de l’escola (977-52-09-70) del 19 al 21 de maig de 10:00 a 13:00
NO S’ATENDRÀ A CAP PERSONA QUE NO TINGUI CITA CONCERTADA

SOL·LICITUD
S’ha de portar… Llegeix més»

Entorn Virtual d’Aprenentatge

BENVOLGUDES FAMÍLIES!!
En primer lloc desitjar-vos que tots estigueu bé. L’emergència sanitària declarada per l’expansió de la Covid-19 ha canviat la nostra forma de vida i la nostra rutina diària de la nit al dia. De moment, hem de quedar-nos a casa . L’activitat educativa a… Llegeix més»

CARTA A LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Espero que estigueu bé de salut. Estem passant per una situació difícil però volem seguir en contacte amb vosaltres i demostrar-vos la nostra preocupació pels més petits de la casa.
La propera setmana els mestres trucaran per poder parlar amb vosaltres i els vostres fills/es.

Davant… Llegeix més»

INFORMACIÓ IMPORTANT PER USUARIS DE MENJADOR AMB AJUT

Benvolgudes famílies,
Com ja haureu sentit pels mitjans de comunicació s’habilitaran targetes de prepagament per a les famílies dels menors beneficiaris de les beques menjador i per als menors usuaris dels serveis d’intervenció socioeducativa amb servei d’àpat.
PROPERAMENT US COMUNICARAN TELEFÒNICAMENT  LA DATA I L’HORARI DE… Llegeix més»

Fantàstic sorteig del Cistell de nadal

Ahir, durant el concert de nadal de l’escola, es va fer el sorteig d’una fantàstica cistella de nadal, el guanyador va ser el Padrí de la Rocío Hidalgo, ella mateixa li va vendre la papereta. Avui ja l’hem fet entrega de la cistella.
Que tingueu un… Llegeix més»

Donem les gràcies!!

Hem de donar les gràcies a les mares de la nostra escola que durant aquests mesos que portem de curs han vingut a ajudar amb moltes ganes i il·lusió a la biblioteca. Han estat unes estones profitoses ja que ens ha permet conèixer-nos una… Llegeix més»

Estrenant rocòdrom!

Al pati de l’escola tenim un rocòdrom pels alumnes d’educació primària. Donem les gràcies a la comissió de patis que no para de guarnir cada racó perquè els nens i nenes s’ho passin molt bé en tots els espais de l’escola.