PROJECTE “ELS MINERALS”

El projecte “Els minerals” l’hem dut a terme els alumnes de Quart A.
Hem dividit la classe en grups on triàvem un aspecte dels minerals per a desenvolupar com per exemple com es formen, com s’extreuen, les seves propietats i moltes coses més. N’hem parlat, n’hem… Llegeix més»

Jornades de Portes Obertes

Ja hi ha dates per a la preinscripció dels alumnes de 3 a 6 anys.
Del 7 al 21 de març es faran les preinscripcions pel curs 2022-23 de forma telemàtica com a mesura de contenció de la pandèmia i poder evitar així la propagació de la COVID-19.
Des de l’escola us… Llegeix més»

4 CORDES POSTAL NADAL!!!

Per a celebrar l’arribada de Nadal, els alumnes de 5è i 6è de l’escola , hem fet un concert per als més petits. Amb l’ajut dels mestres de 4Cordes, hem pogut lluir tot el que hem aprés aquest trimestre.
Esperem que us agradi !!!
BONES FESTES

BON NADAL!!!!

Aquest any continuem amb mascaretes i gel, somriures amb els ulls i petons en l’aire. Però tot i així volem celebrar el Nadal.
l’Escola s’ha guarnit per celebrar aquests dies. Classes i passadissos queden decorats esperant l’arribada de les vacances Nadalenques.
Els vostres fills i… Llegeix més»

Vídeo de P5 acte de graduació

Els nens i nenes de P5 han fet l’acte de graduació. Les fotos les podeu veure a l’apartat de cada classe. Aquí teniu el vídeo que hem vist durant l’acte i que ens ensenya com han crescut i quantes coses han après a fer!  😍😍😍

Per molts anys, estimada escola!!!!!!

Aquest curs la nostra escola fa 50 anys!!!!
És una data molt i molt especial que no hem pogut celebrar com ens hagués agradat. Però la nostra escola ha fet les coses com cal i aquests dies estem gaudint d’una celebració dins de les aules.
Volem agrair… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA-CURS 20-21

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Cada curs celebràvem la Setmana de la Ciència amb una exposició dels experiments realitzats a l’aula al gimnàs de l’escola. Tots els alumnes podien visitar les diferents paradetes on els alumnes explicaven i mostraven els seus experiments. Aquest curs això no és… Llegeix més»