Benvinguts a la pàgina web de l’Escola Sant Salvador!!!

Excursió Mel Muria

Les nenes i els nens de 1r hem anat d’excursió al Perelló a veure com viuen les abelles i quins productes fan.
Els hem observat i tastat, hem fet una espelma de cera i hem anat a veure els ruscs vestits d’apicultor.
Hem après coses molt interessants… Llegeix més»

Hem guanyat el Premi IMET!

Aquest curs l’escola Sant Salvador  ha pilotat un projecte pioner anomenat ” Proyecto Escuela“. Aquest projecte el porta l’empresa CISCO SYSTEMS en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament i està relacionat amb l’Internet de les coses. El projecte consisteix en explicar als alumnes l’ús i el… Llegeix més»

Guanyadors dels Jocs Florals!

Els alumnes de 3r.B hem guanyat el IV certamen dels JOCS FLORALS de Tarragona en la nova categoria “contes audiovisuals il·lustrats”. Avui hem plantat al pati de l’escola la planta que ens van obsequiar com a premi.

Aquí us deixem algunes fotos i videos que mostren la nostra enorme alegria! Esperem que gaudiu tant veient el conte com nosaltres vam gaudir fent-lo. 😉

La nostra especial Llegenda de Sant Jordi