LA NOSTRA ESCOLA EN IMATGES

ELS MESTRES I PERSONAL PAS TAMBÉ ENS QUEDEM A CASA.

Si vols participar amb la teva foto a aquest carrousel d’esperança, envia la teva imatge al correu fotoscolesansa@gmail.com i l’afegirem aquí perquè tots junts ho aconseguirem!!!

INSTRUCCIONS D’ACCÉS AL CENTRE EDUCATIU

Per accedir al centre hi haurà diferents  horaris d’entrada i de sortida  i 6 portes d’accés. Les portes d’accés són les següents:

PORTA 1
ENTRADA  INFANTIL

PORTA 2
ENTRADA PRINCIPAL EDIFICI GARROFER

PORTA 3
ENTRADA

PORTA 4
ENTRADA PATI COMUNITAT GRANS – PORTA VERMELLA

PORTA 5
ENTRADA PATI COMUNITAT… Llegeix més»

INFORMACIÓ INICI CURS ESCOLAR 20-21

Benvolgudes famílies,

Esperem que hàgiu gaudit de les vacances escolars i que tots i totes us trobeu bé de salut!
El curs que està a punt d’iniciar tindrà unes característiques excepcionals  a causa de la pandèmia provocada per la COVID ’19. Tant l’equip directiu com el claustre estem… Llegeix més»

INFORMACIÓ GRUPS DE DIFUSIÓ

Benvolgudes famílies,
A partir d’ara la via de comunicació des de l’escola, serà a través del GRUP DE DIFUSIÓ de WhatsApp. Qualsevol avís o circular per informar-vos s’enviarà a través d’aquest mitjà. D’aquesta manera aconseguirem que la informació arribi més ràpidament a totes les famílies.
És important que tingueu en… Llegeix més»

Entorn Virtual d’Aprenentatge

BENVOLGUDES FAMÍLIES!!
En primer lloc desitjar-vos que tots estigueu bé. L’emergència sanitària declarada per l’expansió de la Covid-19 ha canviat la nostra forma de vida i la nostra rutina diària de la nit al dia. De moment, hem de quedar-nos a casa . L’activitat educativa a… Llegeix més»

Fantàstic sorteig del Cistell de nadal

Ahir, durant el concert de nadal de l’escola, es va fer el sorteig d’una fantàstica cistella de nadal, el guanyador va ser el Padrí de la Rocío Hidalgo, ella mateixa li va vendre la papereta. Avui ja l’hem fet entrega de la cistella.
Que tingueu un… Llegeix més»

Donem les gràcies!!

Hem de donar les gràcies a les mares de la nostra escola que durant aquests mesos que portem de curs han vingut a ajudar amb moltes ganes i il·lusió a la biblioteca. Han estat unes estones profitoses ja que ens ha permet conèixer-nos una… Llegeix més»

Estrenant rocòdrom!

Al pati de l’escola tenim un rocòdrom pels alumnes d’educació primària. Donem les gràcies a la comissió de patis que no para de guarnir cada racó perquè els nens i nenes s’ho passin molt bé en tots els espais de l’escola.

EL SEGUICI A L’ESCOLA

Els alumnes d’infantil van fer el seguici de l’escola amb els capgrossos de cada classe, els quals representen el bestiari de Santa Tecla. Ho van fer al ritme de l’Amparito Roca. Els més petits de l’escola s’ho van passar d’allò més bé.

Llegeix més»

Jornades fi de curs 2018-2019

Els dies 20 i 21 de juny es van realitzar les jornades de fi de curs a totes les Comunitats de l’escola. Es van entregar les orles de graduació a P5 i 6è.
Els petits van realitzar jocs d’aigua i esmorzars divertits i creatius.   A més… Llegeix més»