PROA +

El nostre centre està dins els centres seleccionats per a formar part del programa PROA+, durant el període juny del 2021-2024.

El Pla PROA (“Plan de Refuerzo, Orientación y Apoyo”) està destinat als centres d’Educació Primària i Secundària.

Un  Programa de Cooperació Territorial entre el “Ministerio de Educación y Formación Profesional” i les Comunitats Autònomes.

La seva finalitat és recolzar als centres educatius que atenen a un número elevat d’alumnat en situació de desavantatge socioeducativa.

Aquest suport ha de permetre millorar la qualitat educativa i els resultats escolars gràcies a programes i actuacions que es plantejaran durant el període marcat.

Aquests programes i actuacions es podran dur a terme amb l’ajut econòmic que l’escola rep del programa PROA+.