Paradeta del CEE Jeroni de Moragas

El passat divendres 20 de maig l’alumnat de Cicle Mitjà vam anar a veure un grup d’alumnes del Centre d’Educació Especial Jeroni de Moragas de Móra d’Ebre que havien posat una paradeta al mercat d’Ascó. Ens van explicar què fan en el seu centre, quin tipus d’alumnes acull i d’on vénen i, sobretot, ens van parlar del seu projecte de jardineria. Al pati de la seva escola tenen cura de moltes plantes: en sembren, en planten i també en fan esqueixos. Algunes de les plantes les venen i, d’altres, en fan diversos productes com espelmes i sabó de citronella, sabó d’àloe vera, saquets d’espígol, espelmes de rosa… que després venen. Els diners que guanyen els fan servir per autofinançar-se i també per fer una sortida de final de curs. Aquest any han anat a Port Aventura!

Ens va agradar molt conèixer-vos i que ens expliquéssiu el vostre projecte. Moltes gràcies!

Vegeu fotografies d’aquella visita clicant aquí.