L’Anna Manso parla amb l’alumnat de CM

Com ja sabeu, fa uns dies a l’escola vam rebre la visita de l’escriptora i guionista Anna Manso. Els nens i nenes de Cicle Mitjà havíem llegit el seu llibre “Amics monstruosos”. L’Anna ens va explicar en què consisteix la feina d’escriptor i també li vam poder fer preguntes sobre el llibre que tant ens havia agradat, com, per exemple, en què s’havia inspirat per crear els personatges, si hi hauria una segona part del llibre… Finalment ens va signar el llibre amb una dedicatòria personalitzada a cadascú de nosaltres. Vam passar una bona estona. Moltes gràcies, Anna!

Podeu veure fotografies de la trobada clicant aquí.