Patijoc CM

El dilluns 23 de maig els nens i nenes de Cicle Mitjà de la nostra escola vam participar en el Patijoc. Aquesta és una iniciativa que reuneix un cop a l’any tots els alumnes de 3r i 4t de la Ribera d’Ebre per practicar jocs tradicionals. Cada any es reuneixen en un lloc diferent; enguany ha tocat a l’escola Lluís Viñas de Móra d’Ebre. Cadascú dúiem una samarreta d’un color (roig, verd o groc) i, en arribar, ens van escriure un número a la mà. Ens van agrupar per número i color de samarreta i vam jugar amb altres nens i nenes de la comarca a jocs com saltar a corda, bitlles catalanes, el joc del mocador, estirar la corda, xapes… Els jocs els dinamitzaven alumnes d’Educació Secundària. Després de jugar, vam dinar. De postres vam menjar un gelat que ens van donar. I, en acabat, vam ballar tots plegats la cançó “M’agrada l’esport” del Club Súper3. Ens ho vam passar la mar de bé!

Podeu veure fotografies si cliqueu en aquest enllaç.