Activitats a la biblioteca de l’escola

Els alumnes de Cicle Mitjà hem anat a fer diverses activitats relacionades amb la biblioteca de la nostra escola.

Hem visitat dues exposicions que han muntat la comissió de biblioteca:

• Enid Blyton: en motiu dels 125 anys del seu naixement. Escriptora, mestra i molt aficionada a explicar contes als nens i nenes. Va escriure més de 700 contes. A la nostra biblioteca en tenim un bon munt, que ara es troba exposat. Algunes de les seves col·leccions són: ” Els cinc”, “Els set secrets”, “Les Torres de Malory”, “Santa Clara”…
  • Quino (Joaquín Salvador Lavado Tejón). Aquest any fa 90 anys que va néixer. Era humorista gràfic i creador de còmics. La seva obra més famosa és la tira còmica de Mafalda, que es va publicar originalment entre el 1964 i el 1973.

També hem anat a llegir a la biblioteca llibres del cabàs viatger, un cabàs que any darrera any visita les escoles de la Ribera d’Ebre. Aquest cabàs té llibres de les diverses biblioteques de les escoles de la nostra comarca i, a més a més, podem llegir comentaris de nens d’altres escoles i podem deixar-hi anotacions nosaltres. Ens agrada molt poder agafar contes i llegir-los. Ens encanta fer aquesta activitat.

Hem anat a veure el nou mural de la biblioteca que ha pintat la Rosa Avante, assessora de plàstica de la nostra escola. L’ha fet a partir de diferents idees proposades per nens i nenes de l’escola. Ens ha agradat molt. Hem identificat diversos personatges de contes com: “El Patufet”, “El gat en botes”, “Els tres porquets”, “Pinotxo”, “Naruto”, “El Petit Príncep”, “L’aneguet lleig”… Que bonic que ha quedat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *