ENS VISITA EL BIBLIOCABÀS

Enguany ha arribat a la nostra biblioteca un nou BIBLIOCABÀS ple de llibres i contes de diferents biblioteques de les escoles de la Ribera d’Ebre.

Aquests llibres són molt especials perquè porten al darrera notes escrites per nens i nenes d’altres escoles, presentant-se i recomanant les seves lectures.

Ens ha agradat molt poder triar un llibre i passar-ho bé llegint. També hem gaudit llegint les recomanacions.

Els alumnes de primer han llegit el llibre que havien triat i han fet una recomanació que han incorporat al sobre que porta cadascun dels llibres.

Han gaudit moltíssim d’aquesta activitat.

Els alumnes de P5 han treballat el conte “Amb en Tango som tres” de Justin Richardson del BIBLIOCABÀS. Ens explica una història que va succeir al zoo de Central Park de Nova York. Tango va ser el primer pingüí amb dos pares. Una família diferent que neda, salta, juga a l’estany i és feliç. Vam fer una recomanació col.lectiva per al cabàs i com a treball individual cadascú va dibuixar la seva família.