ENS VISITA LA MERCÈ ARÀNEGA

Dijous dia 26 d’abril ens va visitar la Mercè Arànega, il.lustradora nascuda a Badalona que va iniciar-se en el món del llibre il.lustrant contes infantils i, més tard, ha anat creant els seus propis textos, amb personatges com la granota Lola o la gallina Mina.

La visita que va fer a la nostra escola va anar molt bé. Les activitats que portava preparades per a cadascun dels Cicles eren molt adequades i als alumnes els va agradar molt. A  través de les il·lustracions que anava fent els explicava petites històries que donaven sentit als seus dibuixos. Va fer en total quatre il·lustracions (una per a cada Cicle) i va demanar que se’n fessin còpies per a tot l’alumnat. Cal destacar que va motivar molt a l’alumnat a llegir.

Li vam ensenyar l’exposició que tenim d’ella a la nostra biblioteca i ens va signar el llibre que recull les visites d’escriptors i il.lustradors que han passat per la nostra escola.

Moltes gràcies per tot, Mercè!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *