APADRINAMENT LECTOR

Hem iniciat el tercer trimestre amb una nova activitat d’animació a la lectura que agrada molt a tot l’alumnat del centre: l’Apadrinament Lector.

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza per parelles formades per alumnes més grans que fan de padrins o padrines de lectura i els alumnes més petits que fan de fillols o filloles.

Amb aquesta activitat s’intenta que tant uns com altres visquin una experiència d’aprenentatge lector, en el qual el padrí o padrina de lectura adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol o fillola. L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir. La lectura també la poden fer els fillols i filloles als seus padrins i padrines.

Dijous dia 4 van conèixer les parelles de padrins i padrines i fillols i filloles. Es van trobar ajuntant cartellets on es llegia una part del títol d’un conte classic. Les parelles lectores s’han establert entre 6è i 2n, entre 5è i 1r, entre 4t i I3-I4 i per últim, entre 3r i I5. En aquesta trobada cada parella ha omplert amb els seus noms el fulletó on faran el registre de les lectures setmanals.

Esperem que gaudiu molt d’aquesta activitat perquè “LLEGIR ÉS SOMIAR AMB ELS ULLS OBERTS”.