11 de febrer, Dia de la dona i la nena en la ciència

Avui, dia 11 de febrer, és el Dia de la Dona i la Nena en la Ciència.

A l’escola hem tingut el plaer que ens acompanyessin virtualment 4 dones científiques d’Ascó que ens han donat a conèixer els seus estudis i la seva feina vinculada en el món de la ciència.

Han estat dues exalumnes, la Cristina  Ferrús i la Maria Viñes, i dues mares, l’Anaïs Català, mare de Leo de P4  i l’Elisabet. Serra, mare d’Iris de 2n i de Víctor de 1r.

ANAÏS CATALÀ PEÑA FARMACÈUTICA
CRISTINA FERRÚS SALVADÓ BIOTECNÒLOGA
ELISABET SERRA FORTUÑO QUÍMICA
MARIA VIÑES CASTÁN BIOTECNÒLOGA

L’escola no pot més que agrair a aquestes quatre dones centífiques d’Ascó la seva col·laboració  i el compartir amb l’alumnat la seva experiència i el seu treball. Elles avui han contribuit a despertar la vocació científica en les nenes.

Moltíssimes gràcies Anaïs, Cristina, Elisabet i Maria !!!