Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

Des de l’any 2015, l’11 de febrer es celebra el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència per tal de reivindicar el paper de les dones en el món de la ciència i la tecnologia.

L’alumnat de 3r hem après qui va ser Jeanne Baret, una important botànica francesa que, a més, va ser la primera dona a circumnavegar el món.

L’alumnat de 4t hem conegut la biografia de Hedy Lamarr, una inventora austríaca, que va crear la tecnologia en què es basen el WI-FI, el Bluetooth, el GPS…

Després hem vist uns vídeos en què quatre dones asconenques que treballen en el món de la ciència ens han explicat quines carreres van estudiar (farmàcia, química, biotecnologia) i en què consisteix la seva feina o quines altres feines podrien fer amb els estudis que van cursar. Ens han agradat molt. Moltes gràcies per la vostra col·laboració, Anaïs, Cristina, Elisabet i Maria!

Podeu veure algunes fotografies clicant aquí.