El passat mes de juny, vam tenir l’oportunitat de participar en una experiència molt especial! Vam realitzar la nostra primera mobilitat de job shadowing dins del projecte CETE+ Biblioteques Escolars, i el destí va ser Brussel·les. Durant cinc dies, vam estar immersos en el dia a dia de L’École Européenne de Bruxelles IV (Bèlgica), una escola que ens va obrir les portes per compartir experiències i aprendre d’ells.
La nostra companya Cristina Almoril, coordinadora de la biblioteca de l’escola i responsable del projecte CETE+, va viatjar juntament amb dues mestres d’altres escoles catalanes: la Maria Capdevila (Escola Sant Jordi) i l’Anna Falip (Institut Antoni Torroja de Cervera). Durant aquesta setmana, van observar de prop com funciona una biblioteca escolar a Brussel·les i van agafar moltes idees que ben aviat veurem a la nostra escola!
L’experiència va ser molt enriquidora i ens ha donat noves idees per a millorar el disseny i l’organització de la nostra biblioteca. Així, podrem fer-la encara més atractiva i útil per a tots vosaltres: alumnes, mestres i famílies.
Creiem que aquest tipus de projectes són una oportunitat genial per seguir millorant i oferir-vos una biblioteca més dinàmica, amb nous recursos i activitats per a tothom.
Si voleu saber més detalls sobre tot el que es va treballar i descobrir a Brussel·les, us compartim el diari de la mobilitat tant en anglès com en català. Estem segurs que us agradarà conèixer tot el que hem après!

