Comiat de l’alumnat de 6è

El passat dijous 18 de juny vam celebrar el comiat de l’alumnat de 6è. Tots els nens i nenes de l’escola i la comunitat educactiva vam volem acomiadar-nos dels que demà tancaran una etapa a la nostra escola per encetar-ne una altra a partir del setembre.

A tots i totes us desitgem la millor de les Sorts en aquest nou camí. Fins sempre, ja formeu part de la història de l’Escola Sant Marc!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut