OBRA DE SANT JORDI

El divendres 26 d’abril vàrem fer una obra de teatre anomenada “La rosa i el drac” per als alumnes de P3, P4 i P5 d’infantil de l’escola Sant Julià interpretada pels alumnes de 5è. Aquesta obra la realitzarem a la sala de psicomotricitat de petits.

Per fer aquesta actuació ens vàrem repartir els personatges, vàrem escollir la roba, la música… i vàrem assajar durant molts dies les dues classes de 5è. En la nostra obra, primer sonava una musica de terror, ja que actuaven unes bruixes que li feien un encanteri al nen Jordi, convertint-lo així en un drac. Després la musica canviava per una més alegre i divertida per poder entrar i sortir els personatges i crear la nova escena.

Personalment, hem passat molts nervis però creiem que amb el nostre esforç hem aconseguit un bon resultat que va agradar als nostres espectadors, que vàrem gaudir de l’obra tant o més que nosaltres.

Gràcies a la Sheila i Loreto per ajudar-nos!

Alumnes de 5è

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *