Activitat: Juguem en família

Durant tres tardes d’aquest mes de desembre un grup de famílies dels alumnes d’infantil han participat al taller “Anima’t a jugar amb ells”, activitat inclosa en el Tàndem família escola que promouen l’Ajuntament de Sabadell i la Diputació de Barcelona.

Amb l’acompanyament de les talleristes, les famílies han creat un espai de joc amb els infants i han contribuït al desenvolupament d’un espai segur i estimulant per al desenvolupament dels infants.

Fotos de la primera sessió

Fotos de la segona sessió

Fotos de la tercera sessió

Gràcies a les famílies que han participat i al tàndem per oferir-nos activitats tant interessants.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *